top of page
EOS_8048-2.jpg

WEBINÁŘ

Nejúspěšnější taktiky pro vydávání podcastu

Pracovat s firemními videopodcasty, rozhovory a dalším contentem už je nezbytnost. Přichází ovšem řada dalších otázek, které můžete řešit také. Jednou z nich je, jak účinně a dobře distribuovat váš obsah, aby jej lidé chtěli vidět, konzumovat a aby se z něj třeba generovali i noví zákazníci? Podcast toto umí doručit. Přijďte si poslechnout, jak co nejlépe pracovat s audiovizuálními materiály, které jste pro svou firmu pořídili.  

27.5.2024

14:00-15:00

Podcast je médium, které má potenciál změnit způsob, jakým lidé konzumují obsah a komunikují mezi sebou.

EOS_8097-2.jpg
jak využít podcast v marketingu

Naučte se strategie a nástroje, které vám pomohou dostat váš obsah před oči správného publika a maximálně zvýšit jeho dosah.

technika pro natáčení podcastů

Objvěte, jak může správně nastavený videopodcast generovat nové zákazníky a jak zvýšit angažovanost vašeho publika.

jak vést rozhovor

Zjistěte, proč se stávají videopodcasty a rozhovory nezbytnou součástí firemní komunikace a jak mohou ovlivnit vnímání vaší značky veřejností.

EOS_7534_edited.png

V dnešní digitální éře se stává práce s firemními videopodcasty, rozhovory a dalším obsahem nezbytností. Tyto formáty jsou klíčové pro efektivní komunikaci a branding firmy, protože přitahují pozornost a budují vztah s cílovým publikem. Každý kus obsahu, který vaše firma produkuje, má potenciál stát se nástrojem pro rozvoj značky a zvýšení její viditelnosti. Přesto se však při tvorbě obsahu nevyhnete řadě výzev a otázek, jako je ta, jak zajistit, aby byl váš obsah nejen viděn, ale i konzumován cílenými diváky.

Podcasty nabízí jedinečnou platformu pro distribuci obsahu, která může efektivně zasáhnout široké publikum a dokonce pomoci přeměnit běžné diváky na loajální zákazníky. Otázkou však zůstává, jak obsah správně distribuovat a maximálně využít jeho potenciál. Přijďte na náš webinář, kde se dozvíte, jak nejlépe pracovat s audiovizuálními materiály, které jste pro svou firmu pořídili. Naučíme vás, jak obsah strategicky plánovat, produkovat a distribuovat tak, aby co nejvíce rezonoval s vašimi cílovými skupinami a přinášel požadované výsledky.

Petr Schwank 

Zakladatel Podcastové akademie 

Spoluzakladatel podcastového vydavatelství EP Media 

EOS_8048-2.jpg

60 minutový webinář

DLE KNOW-HOW

PODCASTOVÉ AKADEMIE

NATÁČÍ

Progresus logo
Logo Moneta Money Bank
Sodexo logo
COLOSEUM logo
logo EP events&production podcastová akademie

EP Events and Production s.r.o.

Modřanská 307/98
147 00 Praha 4
IČ: 05270481

  • LinkedIn
  • Youtube
  • Instagram
  • Facebook

+420 739 234 041

bottom of page